Popraw jakość swojego snu

Dołącz do naszego programu i nigdy więcej nie wstawaj bez energii. Dzięki temu zyskasz:
Lepszy
sen
Lepszą
regenerację
Więcej chęci
do pracy
Dowiedz się więcej
W czym możemy Ci pomóc?
Szkoła Optymalizacji Snu to kompleksowy kurs online przygotowany przez specjalistów z dziedzin psychologii, dietetyki i fizjoterapii. Poprowadzimy Cię przez proces zmiany stylu życia, aby Twój sen zmienić w Najlepszy Sen W Twoim Życiu.
 
80+ Lekcji
które pokażą Ci jak krok po kroku zmienić słaby sen, w najlepszy sen w Twoim życiu
3Ekspertów
którzy przeprowadzą Cię przez proces zmiany Twojego stylu życia
Ile kosztuje Cię brak
odpowiedniej regeneracji?
Nieodpowiednie wysypianie się w nocy skutkuje brakiem energii za dnia. Cierpi na tym całe Twoje życie: zawodowe i prywatne. Praca zajmuje więcej czasu, trudniej się skupić, nie masz siły dla bliskich, zaczynają się pojawiać problemy zdrowotne. To czym należy się zająć to:
  • Twoje nawyki
  • Dieta
  • Rytm dobowy
  • Sypialnia
Zapewnij sobie optymalną regenerację podczas snu

i obserwuj jak wzrasta Twoja produktywność i energia do życia.
KROK 1
Dołącz do Szkoły Optymalizacji Snu
Czeka na Ciebie 10 modułów i ponad 80 lekcji. Ale nie od razu! Na początku udostępniamy Ci dwa pierwsze moduły, każdy kolejny otrzymasz raz w tygodniu. Dzięki temu łatwiej będzie Ci wdrażać, krok po kroku, wszystko czego chcemy Cię nauczyć, aby wysypiać się jak najlepiej!
KROK 2
Zoptymalizuj kluczowe obszary
Jest kilka kluczowych obszarów o które należy zadbać, aby w nocy organizm odpowiednio się regenerował. Każdemu z tych obszarów poświęcamy osobny moduł.
KROK 3
Naucz się radzić sobie w trudnych
warunkach
W życiu każdego z nas pojawiają się chwile, kiedy jest po prostu ciężko, a sen schodzi na dalszy plan. Z nami będzie Ci łatwiej przejść przez te momenty, pamiętając o swoim długoterminowym celu, jakim jest zdrowe i pełne energii życie.
KROK 4
Kontroluj wdrażane nawyki
Dzięki usuwaniu negatywnych nawyków, a wdrażaniu nowych, pozytywnych, szybko zaczniesz dostrzegać zmiany na lepsze. Pomożemy Ci być w tym konsekwentnym i nie poddawać się nawet w chwilach słabości.
Co znajdziesz w środku?
1
Plan gry i słowo teorii
Zaczynamy działać! Dowiesz się jaki jest plan programu, kto jest Twoim instruktorem i dostaniesz kilka podstawowych informacji o śnie.
zobacz spis lekcji (11)
2
Quick wins - Tylko 7 dni
W tym module przedstawimy Ci skuteczne porady, które możesz wdrożyć już w pierwszym tygodniu.
zobacz spis lekcji (10)
3
Optymalizacja żywienia
Dowiesz się jakie są tajniki optymalnego dla snu sposobu żywienia.
zobacz spis lekcji (9)
4
Optymalizacja rytmu
dobowego
Dbanie o swój rytm dobowy to kluczowy aspekt dla lepszego zdrowia i optymalnego snu.
zobacz spis lekcji (12)
5
Optymalizacja sypialni
W tym module dowiesz się jak przygotować swoja sypialnie, pod jak najefektywniejszy wypoczynek.
zobacz spis lekcji (9)
6
Usuwanie szkodliwych
nawyków
W tym module dowiesz się, które nawyki utrudniają zdrowy sen.
zobacz spis lekcji (8)
7
Suplementacja na lepszy sen
Czasami warto sięgnąć po dodatkowe środki. Opowiemy Ci, które są tego warte i jak je stosować, żeby były bezpieczne.
zobacz spis lekcji (10)
8
Sen w trudnych warunkach
W tym module dowiesz się jak sobie poradzić z trudnymi dla snu warunkami, które pojawiają się w życiu każdego z nas.
zobacz spis lekcji (9)
9
Monitorowanie parametrów
snu
Przybliżymy Ci temat monitorowania parametrów snu. Co warto, jak do tego najlepiej podejść?
zobacz spis lekcji (9)
10
Ostatnie szczegóły
Ostatni moduł, w którym pokażemy Ci protokół dobrego snu i podpowiemy z czego jeszcze możesz korzystać w przyszłości.
zobacz spis lekcji (4)
Bonus
Bezsenność
Temat bezsenności jest bardzo poważny. Skąd się bierze i co należy zrobić w przypadku, kiedy masz z nią problem?
zobacz spis lekcji (7)
Zobacz przykładowe lekcje:
Rola Snu w Twoim Życiu
 
Szybka Technika Relaksacyjna
 
Ta Szkoła jest dla Was, jeśli:
Ta Szkoła nie jest dla Was, jeśli:
Na czym zyskacie przystępując do kursu?
Kto zadba o Waszą
regenerację?
mgr Daria Łukowska
Dietetyczka, autorka kanału Youtube "Forma Na Życie"
Od wielu lat pracuje z podopiecznymi nad poprawą ich stylu życia na zdrowszy. Wierzy, że dobra dieta to nie wszystko - można mieć idealnie zbilansowaną dietę, a dalej zmagać się z problemami z samopoczuciem czy brakiem energii na co dzień.

Podchodzi do zdrowia holistycznie, bierze pod uwagę czynniki wykraczające poza dietę, których elementem jest SEN.

Pokazuje swoim podopiecznym jak zmieniać swój styl życia aby wykorzystywać sen do maksymalnej regeneracji organizmu, co przekłada się na większa efektywność w pracy i lepsze samopoczucie.
zobacz profil na instagramie
dr Maciej Duczyński
Fizjoterapeuta
Od dwunastu lat zajmuje się pomocą w odzyskiwaniu dobrego samopoczucia. Zwraca szczególną uwagę na dobry sen jako element procesu terapeutycznego zarówno podczas prowadzonych szkoleń jak i w pracy fizjoterapeuty.

Autor artykułów o znaczeniu regeneracji oraz wpływie snu na zdrowie i samopoczucie.
mgr Kinga Rajchel
Psycholog
Prowadzi gabinet psychologiczny oraz konsultacje online, na których skupia się na pomocy osobom z zaburzeniami lękowymi oraz zaburzeniami nastroju, którym niezwykle często towarzyszą zaburzenia snu.

Pomaga rozwiązywać negatywne połączenie pomiędzy zaburzeniami snu i zaburzeniami psychicznymi, które nawzajem na siebie wpływają. Skupia się na takich elementach jak zamartwianie się, poczucie niepokoju, nadmierne pobudzenie i innych elementach związanych z lękiem, aby ułatwiać pacjentom zasypianie i poprawiać ich jakość snu.
Dlaczego właśnie
Szkoła Optymalizacji Snu?
Szkolenie

Szkoła Optymalizacji Snu
Pomożemy Ci przejść przez cały proces optymalizacji Twojego snu - Krok po kroku. W oparciu o najlepsze metody naukowe. Przejdziemy przez proces od optymalizacji Twojej diety, przez rytm dobowy oraz dostosowanie sypialni. Zajmiemy się też złymi nawykami oraz doborem odpowiedniej suplementacji.
Wszystko ułożone w logiczny proces w ponad 80 lekcjach video.
Odpowiedzi na Twoje pytania od Science Teamu Jak Nie Umrzeć
Otrzymasz wsparcie i odpowiedzi na pytania podczas specjalnych sesji Q&A z członkami naszego Science Teamu.
Zniżki od naszych partnerów
Osoby biorące udział w programie otrzymają specjalne zniżki na produkty wspierające ciało i umysł w optymalizacji snu.
Dokumenty i Checklisty
Otrzymasz dostęp do dokumentów i checklist tworzonych do każdego z modułów. Pomogą Ci one łatwiej przejść przez proces zmiany swojego snu na lepszy.
Moduł Bonusowy: Bezsenność
Psycholog, mgr Kinga Rajchel przygotowała specjalny moduł bonusowy, w którym tłumaczy metody leczenia bezsenności za pomocą psychoterapii oraz innych metod terapeutycznych.
Prywatna Grupa Dla Kursantów
Poznaj inne osoby, które zmieniają swój styl życia i przechodzą przez Szkołę Optymalizacji Snu.
Dostęp Dożywotni

(Materiały są aktualizowane)
Płacisz tylko raz i masz dostęp tak długo, jak Jak Nie Umrzeć będzie istnieć. Ciągle otrzymujesz aktualizowane materiały.
Dostęp na Żądanie - 24/7
Loguj się kiedy chcesz, skąd chcesz i zawsze miej dostęp do najnowszych materiałów.
Faktura
To prosta rzecz, ale ważna. Otrzymasz od nas fakturę (od razu po dołączeniu) i będziesz miał możliwość odliczenia jej od podatku.
Gwarancja Satysfakcji
Masz 30 dni gwarancji. Zaloguj się, sprawdź wszystkie lekcje i wdróż je w życie. Jeżeli uznasz z dowolnego powodu, że Szkoła Optymalizacji Snu nie jest dla Ciebie, to zwrócimy Ci 100% kwoty. Spytamy Cię o powód rezygnacji dopiero po zwrocie na Twoje konto.
Kurs Audio
Kursy video nie do końca z Tobą rezonują? Stworzyliśmy dla Ciebie również wersję audio, którą możesz słuchać w każdym miejscu - w domu, na spacerze, w drodze do pracy!
OPINIE
Wybieramy najlepszych specjalistów. Przeczytaj co sądzą o Darii, Kindze i Maćku osoby, które miały szansę z nimi współpracować:
Daria przygotowała dla mnie kompleksowe zalecenia dotyczące różnych aspektów życia i zdrowia. Jednym z głównych elementów była regulacja kwestii snu. Wcześniej chodziłem spać w środku nocy, często spałem po 4-5 godzin. Zmiana polegająca na wcześniejszym chodzeniu spać i wstawaniu o 5-6 okazała się być kluczowym elementem. Pomogło mi to w skutecznym odchudzaniu, dużo łatwiej i przyjemniej było stosować zalecenia żywieniowe. Pomogło również w prowadzeniu i rozwijaniu mojej działalności biznesowej. Dużo większa chęć do działania, energia aby to działanie mogło mieć miejsce i likwidacja "brain fogu". Nagle okazało się, że na wszystko jest dużo więcej czasu, a godziny w których jestem najbardziej kreatywny i gotowy do działania, wcześniej po prostu przesypiałem.
PIOTR KOSEK
Twórca kanału "Astrofaza"
Pracujemy z Darią od kilku miesięcy w celu poprawy jakości życia i zdrowia. W trakcie konsultacji okazało się, że jednym z kluczowych czynników determinujących poprawę jakości życia jest SEN. Daria uświadomiła nam jak ważnym czynnikiem jest zarówno dla naszego zdrowia jak i funkcjonowania na codzień.

Dzięki wskazówkom, których nam udzieliła i zaleceniom, które systematycznie wprowadzaliśmy w życiu nasz sen stał się wydajniejszy. Po prostu lepiej śpimy, co przekłada się na to, że lepiej funkcjonujemy na co dzień. Zalecenia dotyczące snu połączone z holistycznym podejściem do siebie samego spowodowały, że jesteśmy zdrowsi i mamy więcej energii.

Przed rozpoczęciem współpracy z Darią nasz sen był raz lepszy raz gorszy, ciężko było znaleźć przyczynę czemu tak jest. Obecnie dzięki stosowaniu się do zaleceń wysypiamy się dużo lepiej, a kawa nie jest już paliwem na rozbudzenie się rano tylko czysta przyjemnością samą w sobie. Wiemy co pomaga lepiej zasnąć, jak także co przeszkadza, aby nasz sen był dobrej jakości. Z pełną świadomością i wdzięcznością polecamy Darię jako eksperta od snu i zdrowego trybu życia.
EWA SZULBORSKA
nauczyciel / referent ds. księgowości
TOMEK SZULBORSKI
prezes / dyrektor IT / programista
Z powodu wykonywanej pracy dużo czasu spędzam przed ekranem, ale nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo może to rozregulować mój organizm. Miałam wielkie trudności ze wstawaniem, niezależnie od ilości przespanych godzin, rano zawsze czułam się jak wymięta ścierka :) Daria zaproponowała uregulowanie godzin posiłków i kładzenia się/wstawania, a także ochronę przed niebieskim światłem (polecam pomarańczowe okulary na wieczór). Dodatkowym podjętym przeze mnie krokiem było wyciemnienie sypialni roletami (mieszkam w centrum miasta, nawet w nocy jest tu dość jasno) i "zakaz wstępu" dla telefonów i elektroniki. Od kiedy stosuję się do zaleceń wstaje mi się dużo łatwiej, najczęściej budzę się o odpowiedniej godzinie bez budzika. Z kolei kiedy kładę się spać, nawet jeśli zdarza mi się korzystać z komputera czy telefonu po zmroku, nie czuję tego dziwnego pobudzenia i gonitwy myśli, które często odczuwałam przed snem jakbym wypiła kawę.
JOANNA POBIEŻYŃSKA
l. 34, programistka
Do niedawna nie wiedziałam co to znaczy dobrze spać. Myślałam, że tak mam z natury, że jestem nocnym markiem, że to normalne budzić się w nocy i wstawać zmęczoną, a drzemka w ciągu dnia to przecież dla zdrowotności! Daria wprowadziła istotne zmiany w mojej higienie snu, zaczynając od tego, że zapoznała mnie z tym pojęciem, a kończąc na uregulowaniu cyklu dobowego. Myślałam, że będę musiała walczyć z wprowadzeniem zmian, ale pomyliłam się. Wszystkie wskazówki okazały się być nietrudne do przestrzegania i w krótkim czasie dały zaskakujące efekty. Najwięcej kłopotów miałam z zasypianiem, trwało to bardzo długo, a dzięki wszystkim zaleceniom czas na zaśnięcie stanowczo się skrócił. I jeżeli wcześniej wydawało mi się, że to tak błahy problem to dziś mogę mówić, że znacząco poprawił się komfort mojego życia i wydajność w pracy.

Dziękuję!
PAULINA FIL
specjalistka ds. sprzedaży
DOŁĄCZ TERAZ
Dołącz do Szkoły Optymalizacji Snu
Dołącz za 449 PLN